/انتخابات ۹۸/
دبیر ستاد انتخابات در کرمانشاه گفت: ۱۵۸۵ شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه شامل ۹۶۴ شعبه ثابت و ۶۲۱ شعبه سیار درحال اخذ رای مردم استان هستند.
کد خبر: ۸۲۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 21 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،بهرام سلیمانی با حضوردر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:از زمان شروع رای گیری تا کنون مشکل خاصی در سامانه اخذ رای نداشته ایم و انتخابات سالم وبه خوبی درحال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: هر نوع تبلیغ و نصب پوستر کاندیداها در اطراف شعب اخذ رای ممنوع بوده و به مسئولین حوزه های رای گیری تاکید کرده‌ایم که با تبلیغ و خرید فروش رای در اطراف شعب اخذ رای با همکاری نیروی انتظامی برخورد کنند .

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه افزود:هیچگونه کمبودی برای تعرفه رای نداریم و در صورت مشارکت 100 درصدی مردم در انتخابات نیز حدود 20 تا 30 درصد تعرفه اضافه ذخیره و در اختیار فرامانداری ها قرار  داده شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

سلیمانی تصریح کرد:باتوجه به وجود دستگاه های احراز هویت در داخل شعب و به منظور رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از استامپ اختیاری است، اما در مجموع در همه شعب مسائل بهداشتی کاملا رعایت می شود.

وی در پایان تاکید کرد: طبق قانون زمان اولیه رای گیری 10 ساعت و تا ساعت 18 است که در صورت نیاز این زمان تمدید می شود، البته ساعت 24 امشب بصورت اتوماتیک سامانه رای گیری قطع خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار