رئیس ستاد انتخابات استان البرز:
رئیس ستاد انتخابات البرز گفت:نتیجه شمارش آرای مردم در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد مشخص و در این حوزه علی حدادی به عنوان نماینده مردم معرفی شد.
کد خبر: ۸۲۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 22 February 2020

علی حدادی نماینده حوزه ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد شد

به گزارش «تابناک البرز»؛ نورمحمد فردی اظهار کرد: در این حوزه انتخابیه مردم در مجموع ۱۰۷ هزار و ۷۵۲ رای در صندوق های رای ریختند که ۴۳ هزار و ۲۳۱ مورد از آن مربوط به علی حدادی بود.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و از پایه گذاران بسیج و سپاه پاسداران در شهرستان نظرآباد بود و در سال ۶۷ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان ساوجبلاغ شد. پس از آن در سمت معاونت فرماندهی سپاه کرج (سال ۷۱ )، معاونت فرماندهی سپاه غرب تهران (سال های ۷۰ تا ۷۳) و معاونت فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان کرج (سال های ۷۶ تا ۸۰)مشغول به خدمت بود. او در سال های ۸۰ تا ۸۴ معاون فرماندهی سپاه استان تهران بود.

حدادی در دولت نهم و دهم فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و طالقان و فرماندار شهرستان نظرآباد بود.

وی دانش آموخته رشته فقه و مبانی حقوق در مقطع کارشناسی و علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد است. همچنین کارشناس علوم نظامی از دانشگاه امام حسین(ع) است.

حدادی هشتم مرداد سال ۱۳۴۱ در روستای احمدآباد شهرستان نظرآباد به دنیا آمده است.

گفتنی است مهمترین رقیب حدادی در حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان، محمود بهمنی نماینده فعلی البرز در مجلس و رئیس کل بانک مرکزی دولت دهم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار