رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، این طرح در برخی معابر پرتردد کرج از ساعت ۱۶ الی ۲۱ ادامه دارد.
کد خبر: ۸۲۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 23 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ شرق به محدوده های اجرای طرح زوج وفرد اشاره کرد و گفت: از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام  و از سمت شرق ورودی حضرت امام به سمت میدان سپاه در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.

وی گفت: مسیر های دیگر این محدودیت ها ازتقاطع حضرت امام ، ورودی های خیابان دانشکده، میدان قدس، میدان توحید، بلوار هفت تیر،  علامه جعفری ، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان،  ورودی های ۴۵ متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر را شامل می شود.

کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد به صورت الکترونیکی و با استفاده از دوربین های ثبت تخلف شهرداری کرج انجام می شود.  این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.

شرق گفت: خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند.  استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد ازدیگر تمهیدات پیش بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.
 اکنون حدود ۱۴ هزار دستگاه تاکسی و حدود ۵۵۰ دستگاه اتوبوس در کرج به شهروندان خدمات ارایه می دهند.

همکاری بیش از پیش مردم در اجرای طرح زوج و فرد کرج به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی های زیست محیطی می انجامد.

این هشتمین سال است که طرح زوج و فرد اسفندماه در کرج اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار