سامانه بارشی بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان از فردا دوشنبه وارد این استان شده و بیشتر مناطق را فرا می‌گیرد.
کد خبر: ۸۲۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 23 February 2020

فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی اصفهان اظهارداشت: سامانه بارشی از اواسط فردا  وارد استان می‌شود و با شروع فعالیت از مناطق غربی تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سرد سیر استان بارش برف را بدنبال دارد.

وی بیان کرد: این سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه در مناطق غرب و جنوب غرب و مناطق شمالی استان با تشدید فعالیت همراه خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب، سیلابی شدن مسیل‌ها، آب گرفتگی معابر شهری و جاده‌ای و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی، ذوب برف و بالا آمدن رودخانه‌های محلی را بهمراه خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار بر روی استان تا ۲۴ ساعت آینده بر روی استان است و بر این اساس در بیشتر مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد، پیش بینی می‌شود و  شرایط برای غبار محلی و افزایش آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی استان مهیاست.

وی ادامه داد: با نفوذ سامانه بارش زا از بعد از ظهر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و باد شدید موقتی و در ارتفاعات رگبار برف در بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق غرب، جنوب غرب و نیمه ی شمالی استان پیش بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار