رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از لغو اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان برای پیشگیری از شیوع کرونا، تا اطلاع ثانوی خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 23 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،علی صفری ، اظهار کرد: قرار بود امروز(چهارم اسفند) اعزام دانش‌آموزان پسر شهرستان جوانرود و ناحیه سه شهر کرمانشاه را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس داشته باشیم که برای مقابله با شیوع کروناویروس این اردوها را لغو کردیم.

صفری اضافه کرد: اگرچه تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در استان کرمانشاه دیده نشده، اما برای پیشگیری از شیوع بیماری کلیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان کرمانشاه تا اطلاع ثانوی لغو شده است.
رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه امسال آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی داشت و گفت: امسال تعهد داشتیم حدود 16 هزار نفر از دانش آموزان استان را در قالب اردوهای راهیان نور راهی مناطق علیاتی دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور کنیم که حدود نیمی از این دانش آموزان دختر و نیم دیگر آنها پسر هستند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر استان کرمانشاه به طور کامل انجام شده، گفت: اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور هم به اتمام رسیده و تنها اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب باقی مانده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار