کد خبر: ۸۲۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 25 February 2020
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ پرونده تخلف انتخاباتی در این استان تشکیل شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "حسن نگین تاجی "سه شنبه ششم اسفند ماه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه حقوق عامه مورد تاکید دستگاه قضایی است، افزود: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده است و طی سال‌جاری ۵۴ هکتار از اراضی ملی و حریم رودخانه رفع استان تصرف صورت گرفت.
وی اظهارکرد: بیش از۴۰ واحد تولیدی استان با جلسات و حضور میدانی احیا و به چرخه تولید بازگشتند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ پرونده انتخاباتی در استان تشکیل شد و حتی برخی از این پرونده ها مربوط به مدیران بوده است.
نگین تاجی تصریح کرد: برخی‌ها از این پرونده ها تفهیم اتهام شد و برخی از این پرونده ها مربوط به کسانی که سخنرانی علیه داوطلبی داشتند و یا استفاده کنندگان از اسلحه بودند.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ قاضی روز دوم اسفند ماه بر روند انتخابات بصورت میدانی نظارت می کردند، ادامه داد: مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند، هم اکنون دیگر موقع وحدت است و انتخابات اسفند ۹۸ سالم و باکمترین تخلف و درگیری در استان برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با انتشار فیلم جرثقیل سرنجلکل توهین به نماینده فعلی بویراحمد و دنا تاکید کرد: این مساله شیطنت یک فرد بود که سو استفاده کرده است و این موضوع از سوی دستگاه قضایی در حال پیگیری و بررسی است که به محض شناسایی و دستگیری عامل این فیلم طبق قانون برخورد خواهد شد.
نگین تاجی اظهارکرد: در ۶ماهه اخیر امسال ۸۴۷۰ فقره پرونده بیشتر از ۶ ماهه مشابه سال قبل مختومه کرده ایم که ۱۲ درصد افزایش داشته ایم.
وی گفت: ۶۰ درصد پرونده های معوق استان بالغ بر ۵۲۳۹ پرونده مختومه شده اند. هم اکنون ۳۲ پرونده مربوط به سال ۹۵ بوده که بیشتر واخواهی هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۹۱ درصد اوراق قضایی استان بصورت الکترویکی انجام می شود که در این زمینه رتبه سوم تا پنجم کشور را طی ۶ ماهه اخیر کسب کرده ایم. ۲۰۰۰ رای مجازات های جایگزین حبس داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار