کد خبر: ۸۲۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 25 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرزگفت: ضد عفونی میز تحریر و دستگیره درب‌ها،استفاده نکردن مشترک از لوازم تحریر ،مواردی است که در محیط های اداری برای پیشگیری از ویروس کرونا باید به آن دقت کرد.

افسون تیزویر گفت: برای جلوگیری از انتشار بیماری های تنفسی از جمله کرونا در محیط های اداری باید به نکته های زیر توجه داشته باشید:

۱-نصب پوستر‌های متعدد در معرض دید عموم

۲-تامین دائم آب و صابون مایع در سرویس‌های بهداشتی

۳-جمع آوری پسماند‌های عفونی در سطل‌های درب دار

۴-عدم استفاده مشترک از لوازم تحریر واشیا جامد
۵-نصب مایع ضد عفونی کننده دست در محل‌های تجمع از جمله محل حضور و غایب

۶-تسهیل در اعطای مرخصی به افراد مبتلا به عفونت‌های تنفسی

۷-ممنوعیت از دست دادن و روبوسی

۸- استفاده از ماسک در صورت ابتلا کارمند و اعضا خانواده او به بیماری‌های تنفسی

۹-استفاده از مهر وسجاده شخصی در نماز خانه‌ها

۱۰ -ضد عفونی سطوح مثل میز تحریر و دستگیره درب‌ها با از استفاده از محلول وایتکس یک دهم درصد (یک قسمت آب وایتکس ،پنج درصد به اضافه چهل و نه درصد آب سرد)

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار