فرماندار چرداول گفت: راه ارتباطی ۱۰ روستای این شهرستان به دلیل تخریب پل جزمان در هلیلان قطع شده است.
کد خبر: ۸۲۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 26 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی اظهار داشت : در پی بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته و شدت آن که باعث ایجاد سیلاب شده است، پل جزمان در هلیلان تخریب و هم اکنون رفت و آمد از این مسیر ناممکن است.

وی اضافه کرد: ساخت پل دائمی این رودخانه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در دست ساخت است که پس از فروکش کردن شدن بارش باران عملیات آن پیگیری خواهد شد.

فتاحی یادآور شد: این پل محل اتصال و تردد مردم دهستان زردلان به مرکز هلیلان است که در راستای تسهیل در تردد مردم با همکاری سپاه پاسداران پل فلزی موقت در این محل احداث می شود.

فرماندار چرداول گفت: جاده ایلام- حمیل در بخش شباب نیز به علت ریزش کوه مسدود شده است و تلاش راهداران برای بازگشایی آن ادامه دارد اما سایر محورهای مواصلاتی شهرستان باز است.

فتاحی یادآور شد: ستاد بحران این شهرستان از روز گذشته در حالت آماده باش کامل قرار دارد و پنج اکیپ این ستاد در آسمان آباد، سرابله، شباب، زاگرس و هلیلان مستقر است.

وی تاکید کرد : سطح برخی شهرها و روستاهای شهرستان و زمین های کشاورزی دچار آبگرفتگی و سیلاب شده است که در حال تلاش برای بازگشایی مسیرها هستیم و بعد از بارش ها ارزیابی خسارت ها در مناطق مختلف شهرستان بررسی و اعلام خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار