رییس شورای اسلامی شهر فردیس گفت:به منظور پیشگیری و انتشار ویروس کرونا در سطح شهرستان از تجمع در مراکز عمومی و خرید از روز بازارها خودداری شود.
کد خبر: ۸۲۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 26 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ افتخاریان با توجه به حساسیت موضوع بیماری “کرونا” اظهار داشت:بیماری کرونا از دسته بیماری‌های نوپدید که نگرانی‌هایی در جامعه ایجاد کرده است البته این نگرانی‌ها خوب است ولی اگر از کنترل خارج شود باعث تنش‌های اجتماعی خواهد شد.

وی توصیه کرد: نظر به رشد و شیوع بیماری کرونا در سطح کشور لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی در راستای پیشگیری اشاعه این بیماری بسیار ضروری و حایز اهمیت است .

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه انتقال و انتشار کرونا و بیماری‌های تنفسی از طریق سطوح و زنده ماندن این ویروس بین ۲ تا ۱۱ روز خارج از بدن می باشد در این برهه از زمان از خرید از روز بازارها در سطح شهرستان خود داری کنند چرا که حضور در مکان های عمومی به منظور خرید و ارتباط شهروندان بصورت چهره به چهره ، امکان تماس افراد با فرد آلوده به ویروس و سطوح آلوده را فراهم نموده وانتشار بیماری ویروس کرونا را در بین مردم چند برابر می کند.

لذا به شهروندان فردیسی توصیه می کنم جدا از خرید از روز بازارها و حضور غیر ضروری در مکان ها و مراکز خرید عمومی خودداری کنند.

وی افزود:در راستای پیشگیری وجلوگیری ازشیوع بیماری خطرناک کرونا و آسیب کمتر به شهر و شهروندان اعضای پارلمان شهر فردیس از هیچ تلاشی فرو گذاری نخواهند کرد و بودجه قابل توجهی جهت ضدعفونی شهر و ادارات اختصاص دادند و به سرعت این مهم اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار