مدیر بهزیستی شهرستان کرج برطبق دستور کشوری تمامی همایش ها و دوره های آموزشی مددجویان خانواده‌ها و پرسنل کنسل گردیده و جلسات اداری غیرضروری حذف خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 26 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ فتاح پور در ادامه مقررات اعلامی از طرف بهزیستی کرج را که بر اساس دستورالعمل کشوری سازمان می‌باشد اینگونه برشمرد:کلیه ملاقات ها در مراکز اقامتی کوتاه مدت و مراکز توانبخشی ممنوع بوده و تمامی مراکز توانبخشی شامل اعصاب و روان کودکان استثنایی,سالمندان ،مراکز اقامتی کوتاه مدت (کمپ)پذیرش ورودی جدید و مرخصی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مدیر بهزیستی کرج تصریح کرد مراکز باید طبق پمفلت آموزشی ارایه شده توسط کارشناس مسول هر حوزه نسبت به ضدعفونی مراکز به صورت روزانه و آموزش پرسنل خود و تشکیل هر چه سریعتر مکان مناسب (اتاق قرنطینه و اتاق بیمار) برای موارد مشکوک اقدامات لازم را در مراکز اجتماع محور (tc) کلیه مراکز اقامتی بهبودی و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مرکز توانمندسازی و جامعه پذیری بهبود یافته سرپناه های شبانه و کلیه مراکز توانبخشی انجام دهند.

وی در انتها تصریح کرد: با توکل بر خداوند بزرگ و همکاری و همدلی و رعایت بهداشت از این بحران با کمترین آسیب خارج خواهیم شد و الویت ما و همکارانمان حفظ سلامت روان و سلامت جسم جامعه هدف سازمان بهزیستی و آحاد همشهریان و هموطنانمان در سراسر کشور می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار