حاجی زاده با اشاره به موجودی ماسک های انبار های ستاد مدیریت بحران استان افزود: این ماسکها برای کسانی که در حوزه های مختلف پیشگیری، کنترل و درمان بیماران هستند قرار دادیم، حدود 12 هزار ماسک فیلتر دار N95 به دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی اختصاص دادیم.
کد خبر: ۸۲۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 27 February 2020

کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در حاشیه قرارگاه کنترل کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی اهواز با خسته نباشید به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: استانداری خوزستان به عنوان حامی و پشتیبان در کنار این قرارگاه حضور دارد و هماهنگی های لازم را انجام داده و جلسات مختلفی با حضور استاندار و اعضای شورای تامین استان در این خصوص تشکیل داده است، نخستین جلسه در این باره قبل از انتخابات برگزار شد، تمهیدات لازم اندیشیده شد.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به موجودی ماسک های انبار های ستاد مدیریت بحران استان افزود: این ماسکها برای کسانی که در حوزه های مختلف پیشگیری، کنترل و درمان بیماران هستند قرار دادیم، حدود 12 هزار ماسک فیلتر دار N95 به دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی اختصاص دادیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: همچنین به دستگاه هایی که در حال خدمات رسانی هستند مانند سازمان آتشنشانی که از دیشب در حال ضدعفونی کردن اماکن عمومی را برعهده دارد، پلیس درون شهری که مدیریت ترافیک را برعهده دارند و برخی دستگاه های دیگر که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشند نیز 13 هزار ماسک فیلتر دار داده شده است.

حاجی زاده گفت: همچنان با هماهنگی هایی که با رییس دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است به دنبال تامین ماسک بیشتر برای نیاز استان هستیم، به برخی شرکت ها و کارخانه های پیشنهاد داده شده که از طریق مبادی که میتوانند ماسک تهییه کنند و در اختیار شهروندان قرار دهند.

 وی بیان کرد: بر اساس پروتکل کسانی که در مواجه با بیماری هستند یا کسانی که مبتلا هستند در اولویت دریافت ماسک هستند و به طور کلی تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد:در بحران های متعدد هر کجا که توانستیم بحران های خوزستان را بدون خسارات انسانی مدیریت کنیم قطعا با همراهی وتعامل مردم بوده است، به عنوان نمونه در ابربحران سیلاب اگر مردم نبودند قطعا خوزستان تلفات جانی داشت.

وی بیان کرد: در بحث کرونا نیز اگر مردم همراهی خوبی داشته باشند انشالله این بحران نیز از سر خوزستان عبور خواهد کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار