معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت که بدهی ۲۲.۵ میلیارد تومانی بیمه دی به مراکز خدماتی درمانی این استان از جمله بیمارستان‌ها منجر به لغو قرارداد این مراکز با بیمه دی شده است.
کد خبر: ۸۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 29 February 2020

بیمارستان‌های خصوصی قرارداد خود را با بیمه دی لغو کردند

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد کریمی با بیان اینکه مشکل بازپرداخت و محدودیت بودجه ای بیمه دی به مراکز خدماتی درمانی در کشور وجود دارد، افزود: گفته می شود در سراسر کشور ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیون بدهی بیمه به این مراکز است که ۵۰۰ میلیارد تومان آن هفته گذشته پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: بودجه مورد نیاز برای بازپرداخت دیون بیمه به مراکز خدماتی درمانی بایستی از طریق دولت تامین و به بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و سپس بنیاد به بیمه دی پرداخت کند.

کریمی گفت: دولت برای بازپرداخت مابقی دیون قرار است ۲ هزار میلیارد تومان نیز به صورت اوراق بهادار پرداخت کند که یک هزار میلیارد تومان آن هفته پیش داده شده است.

وی ادامه داد:‌ با وجود اینکه بیمارستان های خصوصی قرارداد خود را با بیمه دی لغو کرده اند، اما بیمارستان های دولتی استان همچون امام علی (ع)، مدنی، کمالی، رجایی، امام حسین (ع) و کوثر در کرج، امام صادق (ع) در هشتگرد، امام حسن مجتبی (ع) در نظرآباد و فاطمه الزهرا (س) اشتهارد خدمات درمانی را به جامعه  ایثارگری ارایه می دهند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اضافه کرد: مراکز خدمات درمانی همچون آزمایشگاه ها، فیزیوتراپی و درمانگاه ها نیز خدمات خود را محدود کرده اند.

وی خطاب به جامعه تحت پوشش این بنیاد اظهار داشت که ۱۹ مرکز در استان این خدمات را ارایه می کنند که شامل داروخانه حیدرزاده، داروخانه هلال  احمر، داروخانه  نور،‌ درمانگاه مرکزی کرج، درمانگاه دکتر حسینی، درمانگاه پارس، مرکز چشم پزشکی نور البرز، تصویربرداری نور، آزمایشگاه آزاد، آزمایشگاه پویش، داروخانه دکتر میرکاظمی، داروخانه دکتر صراف، فیزیوتراپی نوروزی و فیزیوتراپی دکتر سلیمانی فر از جمله این مراکز هستند.

استان البرز میزبان خانواده های معظم  پنج هزار و ۲۵۰ شهید گلگون کفن و بیش از ۱۸ هزار جانباز و ۹۰۰ آزاده دوران دفاع مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار