معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۴۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی روز شنبه در سطح فروشگاه‌های این استان آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 01 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی  «جعفر اصغری» ضمن اعلام این خبر افزود: این ماده پروتئینی با هدف تنظیم بازار با نرخ هر کیلوگرم ۴۰۰ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود که قیمت هر کیلوگرم از این محصول نسبت به قیمت آزاد آن بیش از ۱۸۰هزار ریال ارزان‌تر به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: توزیع مردمی این محموله از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف استان، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی انجام می‌شود و توزیع کارمندی محموله گوشت وارداتی از سوی اتحادیه کارکنان دولت، فرهنگیان از شرکت‌های تعاونی فرهنگیان و رانندگان وزارت کشور و مددجویان نهادهای مردمی نیز از طریق فروشگاه‌های کورش و رفاه انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: همچنین توزیع ۶۰۰ تن برنج هندی با نرخ مصوب دولتی ۶۸ هزار ریال و ۶۰۰ تن برنج وارداتی پاکستانی با قیمت ۸۹ هزار ریال با هدف تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف این استان آغاز شده است.

اصغری با بیان اینکه یک‌هزار تن شکر با نرخ مصوب ۴۷ هزار ریال در استان جذب و در حال توزیع است، اظهار داشت: ۲۰۰ تن مرغ منجمد نیز با هدف تنظیم بازار شب عید جذب و در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود.

وی در خصوص توزیع میوه شب عید نیز گفت: یک‌هزار تن پرتغال و ۵۰۰ تن سیب با هدف تنظیم بازار میوه نوروزی استان خریداری شده که ۴۰ درصد آن در سردخانه‌های استان قم و بقیه در اراک، خمین و ساوه نگهداری می‌شود و قیمت و زمان فروش در ستاد تنظیم بازار استان تصمیم‌گیری و به‌زودی ابلاغ می‌شود.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار