راضیه شهاب:
به گزارش تابناک سمنان: راضیه شهاب مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با تأکید بر لزوم بسیج تمام امکانات شهرداری‌ها برای مقابله با ویروس کرونا گفت: ماسک به‌صورت رایگان بین کارگران شهرداری‌های استان توزیع شد.
کد خبر: ۸۲۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 01 March 2020

 

نتیجه تصویری برای راضیه شهاب

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان به تشریح فعالیت شهرداری‌های استان در خصوص اقدامات مقابله‌ای با ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: تمام امکانات شهرداری‌ها برای مقابله با این ویروس بسیج شده است.

وی با اشاره به شستشوی روزانه سطل‌های زباله خاطرنشان کرد: آموزش موارد بهداشتی به رانندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی، پاکبانان و نگهبانان بوستان‌های شهری نیز در حال اجرا است.

راضیه شهاب از توزیع ماسک رایگان بین تمام کارگران شهرداری در بخش‌های مختلف باغبانی، نظافت شهری، نیروهای حمل زباله، عوامل جمع‌آوری پسماند، باغبانان و کارکنان آرامستان ها در سراسر استان خبر داد و گفت: ضدعفونی اتوبوس‌های شهری و ایستگاه‌های اتوبوس به‌صورت روزانه از دیگر اقدامات مهمی است که از سوی شهرداری‌های سراسر استان در دستور کار قرارگرفته است.

شهاب با تأکید بر لزوم جلوگیری از فروش دام، آبزیان و طیور در شهرهای استان سمنان خاطرنشان کرد: آموزش دهی به خانواده کارکنان شهرداری و شوراهای استان و توزیع محلول ضدعفونی‌کننده بین تاکسی‌داران نیز از دیگر اقدامات مهم این نهاد برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان است.

وی افزود: پاک‌سازی معابر شهری و ضدعفونی محیط و تجهیزات اداری در شهرداری‌ها و شوراهای استان نیز در دستور کار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار