رئیس اتاق اصناف فارس گفت: در خصوص شایعه تعطیلی واحدهای خاروبار نیز تصریح کرد: این شایعه است که در فضای مجازی منتشر شده است و هیچ‌گونه تعطیلی در میان فروشگاه‌های عرضه کننده مایحتاج مردم وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۲۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 01 March 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:سید محمود هاشمی بیان کرد: واحدهای صنفی برای اینکه کالاهای خود را با تخفیف عرضه کنند باید به اتحادیه مربوطه مراجعه کرده و مجوز عرضه کالایی با تخفیف را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که در واحدهای عرضه کننده عمده مورد توجه است کنترل قیمت و فروش ویژه شب عید بوده که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم این قوانین در تمامی هایپر مارکت ها و فروشگاه‌های عرضه کالا به صورت عمده و اجرایی شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: از موضوعاتی که در خصوص واحدهای عرضه کننده عمده مورد توجه است صدور فاکتور فروش است که این قانون نیز قرار است در تمامی فروشگاه‌های عرضه کننده‌های که تحت نظارت اتحادیه‌های صنفی هستند اجرایی شود.

او با اشاره به گسترش ویروس کرونا در سطح استان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که مورد توجه تمامی واحدهای صنفی استان است اصول بهداشت عمومی است و این اهتمام در تمامی واحدها وجود دارد که اصول بهداشتی در تمامی فروشگاه‌ها به صورت روزانه اجرا شود.

وی در خصوص شایعه تعطیلی واحدهای خاروبار نیز تصریح کرد: این شایعه است که در فضای مجازی منتشر شده است و هیچ‌گونه تعطیلی در میان فروشگاه‌های عرضه کننده مایحتاج مردم وجود نخواهد داشت.

کد خبر 4866364

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار