رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: در پی شیوع بیماری کرونا با همکاری شهرداری یازده مجموعه ورزشی شهر کرمانشاه را در روزهای آینده گندزدایی و ضدعفونی می‌کنیم.
کد خبر: ۸۲۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 04 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مصطفی باباملکی ، بااشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهارکرد: از حدود 10 روز پیش که این بیماری در سطح کشور شیوع پیدا کرد، به منظور جلوگیری از انتقال آن بین ورزشکاران اقدام به تعطیلی تمام سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی دولتی شهر کرمانشاه کردیم.

وی افزود: همچنین در سطح شهر کرمانشاه نزدیک به 300 باشگاه خصوصی فعال داریم که از آنها نیز خواسته‌ایم فعلا فعالیت خود را متوقف و باشگاه‌ها را تعطیل کنند.

رئیس ورزش و جوانان کرمانشاه بابیان اینکه 95 درصد از این باشگاه‌ها به دستورالعمل ها توجه و فعالیت خود را متوقف کرده‌اند، عنوان کرد: متاسفانه تعدادی از آنها هم تخلف کرده و همچنان باز بودند که با همکاری نیروی انتظامی اقدام به برخورد و پلمب این باشگاه‌ها کردیم.

وی تعداد باشگاه‌های متخلف پلمب شده در سطح شهر کرمانشاه را 36 باشگاه اعلام کرد و گفت: پس از فروکش کردن شیوع بیماری کرونا به آنها ا اجازه ادامه فعالیت می‌دهیم.

باباملکی در ادامه بااشاره به تعطیلی ورزش های صبحگاهی در سطح شهر کرمانشاه هم گفت: تمام ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی را که در آن تجمع ورزشکاران را داشتیم، تعطیل کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه درحال حاضر ورزش صبحگاهی به صورت انفرادی در پارک‌های کرمانشاه انجام می‌شود، عنوان کرد: باتوجه به احتمال انتقال بیماری کرونا از طریق دستگاه‌های ورزشی سطح پارک‌ها، از شهرداری کرمانشاه خواسته‌ایم تا نسبت به ضدعفونی کردن آنها اقدام کند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار