مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان با بیان اینکه بهترین و اثرگذارترین راهکار ممکن برای مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و جمعی است گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت نیروی کار و مراجعین، کلیه ساختمان‌های ادارات تعاون، کار و مجموعه‌های فرهنگی ورزشی​ ضد عفونی و بین همکاران ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی توزیع شد.
کد خبر: ۸۲۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 04 March 2020

مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان با بیان اینکه بهترین و اثرگذارترین راهکار ممکن برای مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و جمعی است گفت: بمنظور مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت نیروی کار و مراجعین و ورزشکاران​ کلیه ساختمان‌های ادارات تعاون، کار و مجموعه‌های فرهنگی ورزشی​ ضد عفونی و بین همکاران ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی لوازم اداری توزیع شد و همچنین​ فعالیت تمامی مجموعه‌های ورزشی کارگری تا ۲۰ اسفندماه سالجاری متوقف و تمام مسابقات ورزشی و اعزام ورزشکاران به مسابقات ورزشی کشوری تا این تاریخ کنسل و این موضوع در صورت لزوم تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.
 
به گزارش تابناک همدان، احمد توصفیان درخصوص ضرورت حضور و غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری گفت: در استان همدان حضور و غیاب اثر انگشتی مقرری بگیران بیمه بیکاری که بعضاً توسط کاریابی‌ها و ادارات اجرایی صورت می‌گرفت متوقف و مقرر شد تا پایان سال به صورت سنتی (امضاء) و با حداقل زمان در نظر گرفته شده صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: همچنین کلیه کلاس‌های آموزشی عمومی و تخصصی ایمنی وهمچنین جلسات مجامع اهم از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تا بیستم اسفند ماه سال جاری تعطیل اعلام شد.

توصیفیان در ادامه افزود: تشکیل جلسات رسیدگی هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف از روز شنبه مورخ ۱۰/۱۲/۹۸ به مدت یک هفته متوقف شد که در صورت استمرار این توقف متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تامین وسایل حفاظت فردی مناسب برای بازرسان کار استان‌ها و تشدید نظارت بر کارگاه‌های کشور، ترتیبی اتخاذ شد تا​ وسایل حفاظت فردی از قبیل: دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز کارگران و همچنین ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کارفرمایان ابلاغ شد.

مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی در ادامه افزود: در جهت رفاه حال بیمه شدگان و برای کاهش ضرورت خروج مردم از منزل، سازمان تامین اجتماعی، کلیه دفترچه‌های درمانی که تاپایان بهمن اعتبار دارند را بدون نیاز به مراجعه به شعب سازمان یا کارگزاری‌ها تا پایان فروردین ۱۳۹۹ تمدید اعتبار کرد.

وی در پایان یادآور شد: در جهت کاهش استرس و اضطراب هموطنان از بیماری" کرونا " و کاهش خروج مردم از منزل، سامانه تلفنی ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ به صورت رایگان مشاوره روانشناسی می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار