کد خبر: ۸۲۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 07 March 2020

 شهردار منطقه ۳ تبریز با بیان این‌که ریزش‌های کانال ایلی سو مربوط به اقدامات سه دهه گذشته است، گفت: مرمت کامل کانال ایلی‌سو و رفع ریزش در بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

داوود طالب‌نژاد در این خصوص با بیان این‌که محلی که اخیرا در بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تبریز نشست کرد، همان محل کانال ایلی سو بوده است، اظهار کرد: پس از حذف فضای سبز و تعریض معبر، پایه‌های کانال تاب آوری لازم را نداشته و منجر به این اتفاق شد.

وی اضافه کرد: مرمت این کانال در سال‌های گذشته توسط شهرداری آغاز شده و خوشبختانه بخش‌هایی که اخیرا مرمت شده، هیچ آسیبی ندیده و ریزش‌های هفته گذشته مربوط به اقداماتی است که در سال‌های دورتر انجام شده بود.

شهردار منطقه ۳ تبریز از آغاز ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده خبر داد و گفت: علی‌رغم این‌که برای مرمت این کانال در سال آتی بودجه پیش‌بینی شده بود اما با توجه به شرایط بهووجود آمده، کارهای مرمتی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به تاریخچه کانال ایلی‌سو در تبریز بیان کرد: این کانال در دوره‌های مختلف از جمله طی سال‌های ۵۸، ۶۴ و ۷۱ اجرایی شده ولی در دوره‌های مختلف شاهد نشست بوده‌ایم که اقدامات ترمیمی اخیر در راستای رفع اساسی این مشکل است.

روز پنجشنبه، ۱۵ اسفند، حادثه نشست زمین در محل این کانال منجر به سقوط یک دستگاه پراید در محل نشست زمین شده و ۶ نفر در نتیجه این ماجرا، مصدوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار