معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: آماده ایم تا درصورت نیاز اماکن و سالن‌های ورزشی دولتی سطح استان را در اختیار ستاد مدیریت کرونا قرار دهیم.
کد خبر: ۸۲۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 09 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی ، از آمادگی جامعه ورزش کرمانشاه برای همکاری با ستاد مدیریت کرونا خبر داد و اظهار کرد: به منظور پیشگیری و غلبه بر این بیماری، با ستاد مدیریت کرونا در استان همراه و همدل هستیم.

وی تصریح کرد: به ستاد مدیریت کرونا در استان اعلام کرده‌ایم که تمام اماکن و سالن‌های ورزشی دولتی کرمانشاه را در صورت نیاز در اختیار این ستاد قرار می‌دهیم تا برای قرنطینه بیماران از آن استفاده کنند.

معاون ورزش استان در ادامه به دستورالعمل تعطیلی تمامی باشگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استان در راستای پیشگیری از انتقال کرونا بین ورزشکاران اشاره کرد و گفت: درحال حاضر باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی دولتی سطح شهر کرمانشاه تعطیل هستند.

وی اضافه کرد: اکثر باشگاه‌های ورزشی هم این دستورالعمل را اجرا کرده اند، حدود 40 باشگاه نیز به این دستورالعمل توجه نکردند که آنها را پلمب کردیم.

عزیزی تاکید کرد: درصورتی که گزارشی از فعالیت باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی دریافت کنیم، با همکاری مراجع ذیربط نسبت به پلمب آنها اقدام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار