با شیوع ویروس کرونا
رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج گفت: با شیوع ویروس کرونا، جای خالی فروش اینترنتی احساس می‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 09 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ میراسماعیل صدیق اظهار کرد: با توجه به موضوع شیوع کرونا در کشور و کاهش مراجعات حضوری مردم به واحدهای صنفی، جای خالی فروش‌های اینترنتی در واحدهای صنفی در این شرایط بیشتر احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه چندین شرکت در گذشته برای فروش اینترنتی اقداماتی را انجام داده و با راه اندازی سایت‌های فروش در این راستا فعالیت کرده‌اند، افزود: اما واحدهای صنفی از جمله زیر مجموعه‌های صنف پوشاک در شهر کرج چندان در فروش اینترنتی ورود نداشته‌اند.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج با اشاره به اینکه اکنون به دلیل کم شدن مراجعات حضوری مردم و با توجه به اینکه در آستانه نوروز هستیم واحدهای صنفی می‌توانند با راه اندازی سایت‌های فروش به مشتریان خود خدمات ارائه دهند، گفت: واحدهای صنفی فروشنده پوشاک می‌توانند اجناس خود همراه با سایز بندی، رنگ بندی و درج قیمت را در سایت یا شبکه مجازی راه اندازی شده برای مشتریان نمایش دهند با این روش نیاز به حضور در واحدهای صنفی کمتر می‌شود.

صدیق اضافه کرد: اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج از واحدهای صنفی که دارای جواز کسب هستند و آدرس محل کار آنها مشخص است در راستای ورود به عرصه فروش اینترنتی حمایت خواهد کرد.

به گفته وی گاهی برخی با راه اندازی سایت تقلبی خرید اینترنتی اقدام به اخذ مبالغی از مشتریان در ازای خرید محصول می‌کنند اما وقتی مردم برای مواردی مانند تعویض جنس و یا مرجوع کردن آن می‌خواهند با فروشنده تماس حاصل کننده می‌بینند که دیگر نشانه اینترنتی به آن آدرس وجود ندارد، به همین دلیل مردم در خرید اینترنتی باید تنها از واحدهای صنفی دارای جواز کسب خرید کنند.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج ادامه داد: اگر واحد صنفی دارای جواز کسب از اتحادیه پوشاک فروشان کرج باشد به موارد شکایت مشتریان از آن واحد صنفی بعد از انجام خرید اینترنتی از سوی اتحادیه رسیدگی خواهد شد، در کنار آن از واحدهای صنفی دارای جواز کسب که با رعایت تمامی نکات فروش اینترنتی اجناس خود را انجام می‌دهند حمایت لازم را خواهیم داشت.

صدیق تاکید کرد: شهروندان در صورت تمایل به انجام خرید اینترنتی از سایت‌های راه اندازی شده توسط واحد صنفی‌های لازم است که قبل از خرید از طریق تماس با اتحادیه صنف پوشان فروشان کرج از اصالت آن فروشگاه مطلع شوند و اگر مورد تأیید اتحادیه بود، خرید خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار