استاندار البرز با بیان اینکه با پیگیری مجدانه در یکسال گذشته و با دستورمعاون رئیس جمهور ادامه روند افتتاح پروژه های عمرانی استان این نوید را به شهروندان داد که پل قزل حصار تا پایان هفته آتی به بهر برداری می رسد.
کد خبر: ۸۳۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 10 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزاله شهبازی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان کرج و پل قزل حصار اظهار داشت: در حال حاضر عزم و همکاری ملی و مجموعه امکانات کشور بر اساس اولویت بندی مشغول مهار و مبارزه با ویروس کرونا است و امیدوارم هر چه سریع تر کشور جمهوری اسلامی ایران از این بلیه پاک شود و مردم سالم و تندرست به زندگی عادی ادامه بدهند. 

وی با بیان اینکه  پل قزل حصار حلقه اتصال راه‌های مهرشهر و اکبر آباد و کرج است و بیش از 20 سال است که این پروژه اقدامات اولیه اش آغاز شده و متاسفانه به جهت مشکلات که موجود بوده تا کنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است، افزود: با پیگیری مجدانه‌ای که در یکسال گذشته صورت گرفته و با دستور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه  و وزیر راه و شهرسازی و رئیس راه آهن کشور با گسیل اعتبارات از بخش‌های دیگر به استان شاهد بهره برداری پروژه‌های عمرانی استان هستیم .

استاندار البرز با بیان اینکه در نبود پل قزل حصار مردم این محدوده با مشکل جدی مواجه بودند،بیان کرد: با افتتاح و بهره برداری پل قزل حصار در اوایل هفته آینده  راه ارتباطی  برای مردم این منطقه تسهیل می‌شود. 

وی گفت: در استان البرز 5 پل جهت بهره‌برداری  برای رفاه حال مردم داریم و  با پیگیری‌های مجدانه‌ای که وزیر محترم راه و شهرسازی  و رئیس راه‌آهن کشور داشته اند با توجه به اهمیت موضوع هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

استاندار البرز در خصوص افتتاح پروژه همت نیز تصریح کرد: پروژه همت به فضل الهی قبل از سال اگر بحث کرونا نبود امید بود با حضور رئیس جمهور جناب آقای روحانی افتتاح شود و امیدوارم قبل از پایان سال مشکلاتی که ویروس ایجاد کرده مانعی ایجاد نکند و بتوانیم این پروژه به بهره برداری برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار