دادستان کرمانشاه به دستگاه‌های خدمات‌رسان استان دستور داد تا عادی شدن شرایط و پایان شیوع کرونا، از قطع انشعاب مشترکین خود خودداری کنند.
کد خبر: ۸۳۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 11 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به کاهش درآمد برخی مشاغل وابسته به بازار در پی شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: باتوجه به این مسئله اتخاذ تدابیر ویژه حمایتی برای این دسته از افراد جامعه از سوی دستگاه‌های متولی امری ضروری است.

وی تصریح کرد: اجتناب از قطع انشعاب و یا محدودیت در خدمت رسانی به مشترکین بواسطه بدهی پیشین از جمله این اقدامات است که باید انجام گیرد.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا کلیه دستگاه‌های خدمات رسان تا عادی شدن شرایط - حداکثر تا پایان اردیبهشت- از اقدامات سلبی در این رابطه خودداری کنند.

وی در ادامه به ممنوع شدن ورود افراد غیربومی به استان و کنترل ورودی‌های شهر تا پایان شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: هرچند که این اقدامات را در دستور کار قرار داده‌ایم، اما از سوی دیگر گزارشاتی مبنی بر اینکه برخی خانه‌ مسافرها پذیرش مسافر دارند را دریافت کرده‌ایم.

صادقی افزود: در این رابطه از مدیرکل میراث فرهنگی استان می‌خواهیم تا ضمن نظارت مستمر بر این واحدها، با همراهی پلیس اماکن از همه خانه‌ مسافرها بازدیدی داشته و با واحدهای متخلف برخورد و آنها را پلمب کنند.

وی در ادامه از انجام مکاتباتی با دادستان کل کشور در خصوص تعلیق موقت انجام ملاقات‌ والدین با فرزندان در مواردی که با حکم دادگاه خانواده و مفارقت والدین با ترتیب خاص تعیین شده خبر داد و عنوان کرد: باتوجه به لزوم کاهش رفت و آمد در سطح شهر و در خانه ماندن شهروندان درخواست تعلیق موقت چنین ملاقات هایی را تا زمان عادی شدن شرایط داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار