مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس اماکن گردشگری شیراز و کل استان فارس در تعطیلات نوروز باز نخواهد شد.
کد خبر: ۸۳۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 11 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:مصیب امیری با تأکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌ها برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: تمام اماکن گردشگری مانند تخت جمشید، حافطیه، سعدیه و مابقی اماکن، در تعطیلات نوروز همچنان تعطیل هستند.

وی خطاب به کسانی که قصد سفر دارند، تاکید کرد: در خانه بمانید و برای تعطیلات نوروز و مسافرت به شیراز برنامه‌ریزی نکنید، اماکن گردشگری شیراز و کل استان فارس در تعطیلات نوروز باز نخواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس افزود: به خانه مسافرها مجوزی داده نشده است و هتل‌ها نیز خودجوش مسافری پذیرش نمی‌کنند، خانه مبله‌ها در حال پیگیری از طرف دستگاه‌های مختلف ماننند انتظامی و قضایی هستند و در صورت مشاهده با آنان برخورد می‌شود.

امیری با بیان اینکه دوستداران شیراز می‌توانند تا رفع بحران بیماری کووید-19 از امکانات گردشگری مجازی استفاده کنند، افزود: 130 جاذبه گردشگری فارس با استفاده از تصاویر هوایی تور مجازی، فیلم، عکس، نقشه و توضیحات در اختیار دوستداران قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند یک سفر مجازی به شیراز داشته باشند.

برچسب ها: تعطیلی ، اماکن ، گردشگری ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار