مدیر کل راه و شهر سازی البرز گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد شنبه ۲۴ اسفند آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۳۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 12 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ تقى رضایى گفت: متقاضیان گروه چهارم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

رضایى افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت نام وجود ندارد.

وی گفت: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۴/۱۲/۱۳۹۸ از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار (بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه) به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند.

مدیر کل راه و شهرسازى البرز افزود: به پیامک هائی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

رضایى گفت: بدیهی است ثبت نام نهائی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام نموده اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، ازطریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (‪tem.mrud.ir‬) صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: کلیه متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام نمایند.

مدیر کل راه و شهر سازى البرز گفت: افرادی که در مرحله اول، ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار