فردین حکیمی گفت: پایش ها مستمر بوده و پیش از این هم اطلاع رسانی ها و اخطارهای لازم داده شده است اما عده ای متاسفانه نمی خواهند تابع قانون باشند و مخفیانه اقدام به خرید و فروش گونه های وحشی می کنند.
کد خبر: ۸۳۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 17 March 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر متاسفانه همزمان با فروش ماهی برخی موجودات زنده دیگر هم عرضه می شود، گفت: خرید و فروش گونه های وحشی همانند سمند، مار آبی، لاک پشت آبی، لاک پشت برکه ای و ... غیرمجاز و ممنوع است. 
فردین حکیمی افزود: در صورت مشاهده فروش گونه های وحشی در مراکز عرضه ماهی به شدت با فروشندگان برخورد می شود، پایش ها مستمر بوده و پیش از این هم اطلاع رسانی ها و اخطارهای لازم داده شده است اما عده ای متاسفانه نمی خواهند تابع قانون باشند و مخفیانه اقدام به خرید و فروش می کنند. 
وی اظهار داشت: در سال 98 تجارت 6 مورد گونه های وحشی توقیف شد و علاوه بر اینکه علیه متخلفین اعلام جرم کردیم مشمول ضرر و زیان هم شدند، در نتیجه اگر بگویئم تخلفی وجود ندارد صحیح نیست و قطعا افراد سودجو همواره به دنبال انجام تخلف هستند. 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز تصریح کرد: شهروندان البرزی در صورت مشاهده تخلفات می توانند گزارش های خود را به محیط زیست استان البرز اعلام کنند تا با متخلفین برخورد جدی صورت گیرد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار