رییس انجمن زرتشتیان البرز گفت: با شیوع بیماری ویروسی کرونا یکی راهکارهای مقابله با این بیماری که از سوی اعضای این انجمن مورد توجه قرار گرفته قرنطیه خانگی است.
کد خبر: ۸۳۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 17 March 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مهران زنده نوش گفت: اکنون انجمن زرتشتیان البرز تمام مراسم های خود را با هدف پیشگیری از بیماری کرونا لغو کرده و در ایام تعطیل نیز مراسم انجمن برگزار نمی شود .
وی ادامه داد: کلاس های دینی انجمن زرتشتیان البرز روزهای جمعه به شکل غیر حضوری و آنلاین انجام می شود و به هم کیشان خود توصیه پیشه کردن صبر و حوصله بیشتری را داریم .
زنده نوش گفت: تنها راه مقابله با این حمله ویروسی ماندن در خانه و قطع کردن حلقه ارتباطات است تا براساس موازین اخلاقی و دینی بتوان سهم خود را در حفظ جامعه اسلامی ادا کرد.
وی خاطرنشان کرد: ایران در طول تاریخ پیروزی انقلاب خود دشواری های بسیاری را متحمل شده و دراین برهه با حضور کم رنگ درسطح شهر و رعایت مسایل بهداشتی نیز می توان سربلند شد.
رییس انجمن زرتشتیان البرز یکی از راه های موفقیت و پیروزی دربرابر تمام مصائب و مشکلات را تکیه به حاکمیت و رهبری هرجامعه خواند و افزود: امروز باید هرچه بیشتر برای سلامتی رهبر معظم انقلاب که با درایت هرچه بیشتر در سایه اتحاد و همدلی درتلاش برای حل مشکلات است دعا کرد.

طبق آخرین آمار تاکنون ۱۱۴ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در استان البرز جان خود را از دست داده اند.

شمار افراد بستری شده طی سه هفته گذشته در بیمارستان های البرز بیش از یک هزارو۸۰۰  نفر اعلام شده که یک هزارو۳۰۰ نفر آنان بهبود یافته و اکنون نیز ۴۵۰ نفر بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار