رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: هیچ کمبودی به لحاظ کالاهای اساسی شب عید در استان وجود ندارد و اگر هر یک از این اجناس نیز تمام شود امکان افزایش سهمیه استان وجود دارد.
کد خبر: ۸۳۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 18 March 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمیدرضا ایزدی با اشاره به وضعیت بازار شب عید اظهار داشت: توزیع میوه شب عید از دو روز پیش آغاز شده و نزدیک به 100 تن سیب و پرتغال در بازار استان و واحدهای خرد پخش شده است.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از کالاها که در ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ است، گفت: برای گوشت منجمد قرمز و مرغ مجوزهای لازم گرفته شده و آخر هفته این موارد نیز در مراکز مشخص شده توزیع می‌شود که تناژ آن در استان حدود 600 تن است.

رئیس سازمان صمت استان فارس افزود: در بحث برنج نیز مجوز توزیع گرفته و سهمیه هر شهرستان مشخص شده و شرکت‌های تعاونی باید برای توزیع تقاضا و حواله را دریافت کنند.

 

ایزدی با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی به لحاظ کالاهای اساسی شب عید در استان وجود ندارد، بیان کرد: اگر هر یک از این اجناس نیز تمام شود امکان افزایش سهمیه استان وجود دارد و ظرف چند روز در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد.

وی درباره مراکز توزیع خاطرنشان کرد: تلاش شده که با توجه به وضعیت موجود و شرایط شیوع بیماری کرونا مراکز را گسترش و در تمامی سطح شهر و استان به صورت مناسب پراکنده باشند تا تجمع و ازدحامی برای خرید کالا و زمینه گسترش بیماری ایجاد نشود.

رئیس سازمان صمت استان فارس تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی و فروشگاه‌های بزرگ براساس تقاضای خودشان مورد بررسی قرار می‌گیرند و پس از آن حواله توزیع کالا به آنها داده می‌شود.

انتهای پیام/424/ ز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار