رییس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: تمام بیمارستان های خصوصی و دولتی و درمانگاه های شبانه روزی در نوروز شیفت بندی بوده و فعال هستند و مردم نباید نگران بحث دوا و دکتر در تعطیلات نوروز باشند.
کد خبر: ۸۳۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 19 March 2020

به گزارشخبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایسنا،دکتر محمدباقر حیدری ، با اشاره به شیوع بحث کرونا گفت: در حال حاضر پزشکان مرتبط در این حوزه از جمله پزشکان عفونی، عمومی، داخلی و اطفال همه پای کار بوده و در مراکز درمانی در حال خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به کاهش مراجعین مطب های پزشکان با توجه به بحث کرونا گفت: عملا مراجعین مطب ها به یک دهم کاهش پیدا کرده و توصیه خود ما هم این است که مردم برای اقدامات درمانی غیرضروری در این شرایط مراجعه نداشته باشند.

حیدری با اشاره به تعطیلی مطب پزشکان در ایام تعطیلات نوروز گفت: مطب پزشکان مانند هرسال در ایام نوروز تعطیل خواهد بود و عمده پزشکان در ایام نوروز در بیمارستانها و درمانگاه های شبانه روزی ارائه خدمت خواهند داشت.

وی افزود: با توجه به بحث کرونا و لغو مسافرت های نوروزی، عید امسال عمده پزشکان در مراکز درمانی استان آماده خدمات رسانی به بیماران خواهند بود، البته توصیه و تاکید ما این است که مردم برای انجام اقدامات درمانی غیرضروری به مراکز درمانی مراجعه نداشته باشند.

حیدری تصریح کرد: بحث کرونا بگونه ای است که بهتر است تجمعات به حداقل خود برسد وتوصیه این است که مردم به مراکز درمانی هم مراجعه کمتری داشته و تنها برای کارهای اورژانسی و ضروری مراجعه کنند.

رییس نظام پزشکی کرمانشاه با اشاره به شیفت بندی کلینیک های دندانپزشکی در سطح استان هم گفت: تمام تلاش ما این است که کارهای اورژانسی دندانپزشکی در ایام تعطیلات انجام شود و در غیراینصورت از مردم می خواهیم از مراجعه غیرضروری به کیلینیک های دندانپزشکی هم خودداری کنند واین کارها را به بعد از اتمام شیوع کرونا موکول کنند.

حیدری در پایان تاکید کرد: تمام بیمارستانهای خصوصی و دولتی و درمانگاه های شبانه روزی در نوروز شیفت بندی بوده و فعال هستند و مردم اطمینان داشته باشند که در تعطیلات نوروز بی دوا و دکتر نمی‌مانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار