شهردار سردشت گفت: عوارض کسب و پیشه که باید از سوی مغازه‌داران و کسبه سطح این شهر پرداخت شود، برای یک دوره سه ماهه بخشیده شد.
کد خبر: ۸۳۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 24 March 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،کامل رسولی گفت: این اقدام در راستای لزوم اتخاذ تدابیر ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش تردد و فعالیت‌های غیرضروری و به حداقل رساندن فعالیت صاحبان مشاغل و کسبه سطح شهر اندیشیده شده‌است.

او بیان کرد: با توجه به لزوم تعطیلی مشاغل در طول این دوره سه ماهه، شهرداری سردشت نسبت به تعلیق و تنفس از پرداخت عوارض کسب و پیشه مشاغل مربوط در این دوره از صاحبان مشاغل و واحد‌های تعطیل سطح شهر اقدام کرده است.

رسولی با اشاره به احتمال افزایش تعداد بیماران مشکوک مبتلا به کرونا، از شهروندان درخواست کرد تا با پیوستن به پویش ۲۹۱۴ و ماندن در منزل تا ۱۴ فروردین‌ماه، در زمینه قطع زنجیره این بیماری واگیر مشارکت جدی داشته باشند.

اتاق اصناف سردشت در قالب ۱۱ اتحادیه شامل قالیبافان و بافندگان، قهوه داران و اغذیه فروشان، فروشندگان لوازم خانگی، عکاسان و طلافروشان، قنادان و نانوایان، مصالح ساختمانی و جوشکاران، آرایشگران و خیاطان، مشاورین املاک و اتومیبل، فروشندگان کیف و کفش و پارچه، لوازم یدکی و خدمات فنی خودرو فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار