کد خبر: ۸۳۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ 25 March 2020
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از تصادف مرگبار یک دستگاه پراید و کامیون در محور "گچساران به باشت" خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «محسن جلیل» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این تصادف حدود ساعت ۱۹ و۴۰ دقیقه عصر امروز چهارشنبه ششم فروردین ماه ۹۹ در محور گچساران- باشت و در محدوده منطقه" شلال دون" به وقوع پیوست که عوامل امدادی با حضور در محل حادثه وضعیت جسمی سرنشینان خودروی سواری و کامیون را بررسی کردند که متاسفانه این بررسی‌ها نشان داد ۵ سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست داده اند.
همچنین سرهنگ بهنام ویسی پور، رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص این تصادف گفت: طی این تصادف یک دستگاه سواری پراید که از سمت گچساران به طرف نورآباد در حرکت بود با یک کامیون که از سمت باشت به طرف گچساران در حرکت بود برخورد کرد.
وی افزود: این تصادف در منطقه گردشگری "شلال دون" باشت رخ داد که خودرو پراید منحرف و زیر کامیون رفت که ۵ سرنشین این خودرو بعلت شدت جراحات وارده جان باختند.
ویسی پور در خصوص علت وقوع تصادف و مقصر این حادثه بیان کرد: بی احتیاطی از طرف راننده پراید بعلت انحراف به چپ از خط وسط جاده علت تصادف رانندگی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار