مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش ۱۸۳ درصدی جابجایی کالا در استان از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 27 March 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه با بیان این مطلب اظهار کرد: در این بازه زمانی، بیش از هفت هزار و ۷۰۲ تن کالا طی ۴۲۹ بارنامه صادر شده، در داخل و خارج استان جابجا شده که از لحاظ بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همه اقدامات مقابله‌ای برای ناوگان جابجایی کالا در استان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با دقت و جدیت انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی اعمال نشده و نخواهد شد.

دلخواه عنوان کرد: عمده کالاهای جابه جا شده کالا عبارتند از انواع سیمان، گندم، انواع گاز مایع، بنزین، گازوئیل، کلینگر، گوگرد و پلی اتیلن و سایرکالاها بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳ شرکت حمل و نقل کالا و ۳۴۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه باری در استان در امر جابجایی کالا فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای تسریع در جابجایی کالا انجام شده، این است که بر خلاف سال‌های گذشته که محدودیت تردد و جابجایی کالا از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین هر سال برای تسهیل در تردد مسافران انجام می‌شد این محدودیت امسال برداشته شده و مواد سوختی، کالاهای فاسد شدنی و انواع کالاهای اساسی از این محدودیت تردد مستثنی شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار