گزارش اختصاصی تابناک کرمانشاه:
طبق مصوبات اخیر ستاد مدیریت مبارزه با کرونا، تمامی اصناف غیرضروری از جمله آرایشگاه های زنانه و مردانه بایستی تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل شوند.
کد خبر: ۸۳۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 27 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، متاسفانه با وجود مصوبه اخیر برخی از آرایشگاه های زنانه در کرمانشاه اقدام به پذیرش مشتری کرده و در زمان حضور مشتری به اصطلاح کرکره را پایین می کشند تا کسی متوجه آن ها نشود. آرایشگاه های دربسته مذکور موجب افزایش احتمال شیوع کرونا شده و سلامت جامعه را به خطر می اندازد. به همین دلیل خبرنگار تابناک کرمانشاه در تماسی با رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه پیگیر این موضوع شد.

فاطمه کندوله رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با وجود هشدارهای اخیر مبنی بر لزوم تعطیلی واحدها از طریق سامانه پیامکی اتحادیه برخی از آرایشگاه ها پشت درهای بسته فعال هستند.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه اتحادیه توانایی ورود به آرایشگاه های بسته را ندارد؛ لذا از اتاق اصناف و دادستان تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم تا زودتر مانع از انتشار این ویروس در آرایشگاه ها شویم.

کندوله در ادامه با اشاره به دریافت شکایات متعدد شهروندان مبنی بر پذیرش مشتری توسط آرایشگاه های زنانه گفت: پیامک های ناشناس از طرف برخی از آرایشگران دریافت می شود که علت فعالیت خود را اجاره بهای مسکن و هزینه های زندگی بیان می کنند. متاسفانه ما بسیار تحت فشار بوده و از تمامی دستگاه های مربوطه خواستار حل و فصل این موضوع هستیم.

رامین پهلوانی، رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه، در این باره گفت: علاوه بر آرایشگاه های زنانه، اصناف غیرضروری دیگری نیز وجود دارند که بدون توجه به هشدار های اخیر اقدام به فعالیت پشت درهای بسته مغازه خود کرده اند.

وی در ادامه ابراز داشت: ورود به اماکن در بسته نیازمند حکم دادستانی است و شنبه نهم فروردین ماه به همراه رئیس پلیس اماکن جلسه ای با معاونت قضایی دادستانی کرمانشاه ترتیب می دهیم تا مجوز ورود اخذ شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف کرمانشاه خاطر نشان کرد:ورود به آرایشگاه های دربسته زنانه پس از دریافت مجوز توسط ماموران خانم پلیس اماکن انجام و واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار