مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش حدود ۷۰ درصدی تردد در محور‌های بین شهری استان کرمانشاه در نوروز امسال خبر داد و گفت: هم اکنون نزدیک به ۲۰ درصد ناوگان حمل و نقل برون شهری کرمانشاه فعال است.
کد خبر: ۸۳۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 05 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی ، با اشاره به اقداماتی که برای کاهش ترددهای بین شهری در ایام نوروز و به منظور پیشگیری از بیماری کرونا صورت گرفت و مشارکتی که خود مردم داشتند، اظهار کرد: بررسی آمار دستگاه‌های تردد شمار نشان می‌دهد در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته حدود 70 درصد کاهش تردد خودروهای شخصی را در محورهای استان داشتیم.

وی ادامه داد: این کاهش در روزهای مختلف متفاوت بود و در برخی روزها 50 درصد و برخی روزها نیز تا 80 درصد کاهش تردد در محورها را داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در گذشته همواره محور بیستون به کرمانشاه یکی از پرترددترین محورهای استان بود، عنوان کرد: کاهش تردد در این محور بسیار قابل توجه بود.

کرمی درباره وضعیت فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه نیز خاطرنشان کرد: هم اکنون نزدیک به 20 درصد این ناوگان فعال است.

وی با اشاره به فعالیت 300 دستگاه اتوبوس، هزار دستگاه سواری و 700 دستگاه مینی‌بوس در ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان کرمانشاه، یادآور شد: عمده کاهش فعالیت مربوط به اتوبوس‌ها است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد سفرهای ناوگان برون شهری استان کرمانشاه از روزانه 200 سرویس به حدود 40 سرویس در روز رسیده است.

کرمی تاکید کرد: البته در زمینه حمل و نقل بار و کالا در استان هیچ مشکل و محدودیتی نداریم و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار