امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام بر لزوم حمایت از کارگران روزمزد و مغازه داران استان ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۸۳۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 06 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی در نشست ستاد مبارزه با کرونا از راه اندازی پویش امید و همدلی با هدف حمایت از کارگران روزمزد، مغازه داران و کسبه‌ای که در اثر کرونا شغل خود را از دست داده‌اند خبر داد و گفت: اولین جلسه این پویش با بازاریان، اصناف و رسانه‌ها برگزار شد و سه نفر به عنوان هیات امنا انتخاب گردید و در این راستا شفاف سازی لازم نیز در خصوص مبلغ جمع آوری شده و چگونگی پرداخت به افراد مشکل دار انجام می‌شود.

امام جمعه ایلام افزود: مسجد محور اصلی این پویش است و افرادی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و اکنون به شدت نیازمند بوده و در تنگنای معیشتی هستند با کمک این پویش مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: همانطور که در سوانح و بحران‌های قبلی مردم با همدلی از یکدیگر حمایت کردند اکنون نیز با راه اندازی این پویش و ایجاد یک شماره در بانک ملی در قالب پویش امید و همدلی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۷۲۱۶۴۰۵ برای حمایت از مردم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با همدلی و حمایت و جذب کمک‌های مردمی این شرایط سخت هرچه زودتر با پیروزی بر بیماری کرونا به اتمام برسد.

امام جمعه ایلام گفت: جمهوری اسلامی نشان داد که توان مدیریتی قوی در سطح جهان دارد و بخوبی در این شرایط با وجود همه تحریم‌ها بهتر از آمریکا بیماری کرونا را مدیریت کرد.

وی اظهار کرد: طرحی که برای ممانعت از تردد ایجاد شد در مهار بیماری کرونا چاره ساز شد اما مردم تا مدت زمانی که شرایط اقتصادی آنها فشار نیاورده می‌توانند تحمل کنند در غیر این صورت مجبورند برای تامین هزینه‌ها به خارج از خانه دنبال کار بروند بنابراین راه اندازی این پویش و تامین زندگی افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند به ماندن آنها در خانه کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان از ستاد استانی مبارزه با کرونا و استاندار ایلام به عنوان رئیس این ستاد تقدیر و تشکر کرد و گفت: از زمان آغاز بکار ستاد، جلسات تاثیر گذار بوده و برنامه‌ها به موقع صورت پذیرفته است و روندی که در استان شروع شد باعث شده که الان روحیه مردم متفاوت باشد.

وی افزود: جا دارد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و همکارانشان که جهادی پای کار آمدند نیز تشکر داشته باشم./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار