دادستان کرج:
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت که با تغییر صلاحیت دادسراهای کرج، به استثنای دادسرای ناحیه یک، بقیه مجاز می شوند برخلاف روند فعلی به کلیه دعاوی رسیدگی کنند.
کد خبر: ۸۳۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 06 April 2020
دادسراهای کرج مجاز به رسیدگی به کلیه دعاوی شدند
به گزارش «تابناک البرز»؛ حسن مددی در آیین تودیع و معارفه معاون دادستان کرج و سرپرست دادسرای ناحیه ۴ شهرکرج (با پوشش قضایی مناطق ماهدشت، محمدشهر و برخی از مناطق جنوب اتوبان کرج -تهران) با اشاره برنامه های دادسرای عمومی و انقلاب کرج به منظور تسریع در عملیاتی کردن طرح تحول قضایی گفت: با توجه به این ضرورت و ارتقای کمی و کیفی رسیدگی به پرونده ها و خدمات قضایی، از اواخر سال گذشته تغییرات مدیریتی در دادستانی ها و دادگستری ها توسط رئیس کل دادگستری استان البرز آغاز شد.
وی با تبیین برنامه های تحولی دادسرای عمومی و انقلاب کرج افزود: یکی از تدابیر اتخاذ شده به منظور تسریع در رسیدگی ها، تهیه دستورالعمل تغییر در صلاحیت دادسراهاست که بدین منظور پس از تقسیم بندی کلیه نواحی کرج، به غیر از دادسرای ناحیه یک که به جرایم خاص اختصاص دارد کلیه دادسراهای شهرستان کرج به کلیه جرایم حوزه جغرافیایی تقسیم بندی شده رسیدگی خواهند کرد.
دادستان عمومی و انقلاب کرج متذکر شد: این تغییر ایجاد شده از ماه آینده به صورت کامل عملیاتی خواهد شد و با تسهیل دسترسی مردم شهرستان به خدمات قضایی در نواحی دادسراها، ترددها کاهش یافته و امکان ارایه خدمات مطلوب قضایی فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه کمی و کیفی دادسراهای کرج نیز جزو اولویت های در حال پیگیری است امیدواریم با افتتاح ساختمان در حال احداث دادسرای ماهدشت تا اواسط امسال که یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان البرز است محدوده جغرافیایی بیشتری را در صلاحیت رسیدگی این دادسرا قرار دهیم.
مددی افزود: با افتتاح شعبی از دادسرای ناحیه ۴  در مجتمع قضایی محمد شهر که متشکل از سه شعبه  بازپرسی و دو شعبه دادیاری است خدمات قضایی گسترش یافته و مناطق بیشتری از شهر کرج که شامل محدوده جنوب اتوبان کرج- تهران است تحت پوشش دادسرای ناحیه ۴ قرار خواهند گرفت.
در این مراسم که با حضور دادستان عمومی و انقلاب کرج، امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئول محلی برگزار شد از زحمات حسین ناصر خاکی قدردانی و حسین علی محمدیاری به عنوان سرپرست جدید دادسراهای ناحیه ۴ شهر کرج  معرفی شد.
 
برچسب ها: حسن مددی ، دعاوی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار