نمانیده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد:
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه قدرت استکبار یک جنگ تبلیغاتی است گفت: اقدامات جهادی کانون‌های مساجد در ابعاد گسترده باید اطلاع‌رسانی شود.
کد خبر: ۸۳۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵ 07 April 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اهواز، «حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد» شامگاه (دوشنبه 18 فروردین) در بازدید از اقدامات قرارگاه جهادی مقابله با کرونا در مسجد جوادالائمه اهواز، در جمع خبرنگاران ضمن تبرک دهه مهدویت و میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: واقعیت امر این است که خداوند متعال به ملاحظه توحید افعالی همه اتفاقات به اذن خداوند انجام می‌پذیرد، وقتی بشر ادعا می‌کند که کمتر مجهوله‌ای است که به آن پاسخ نداده‌ایم، خداوند سبحان با یک ویروسی که حتی میکروسکوپ هم به سادگی نتواند آن را تشخیص دهد همه قدرت‌های بزرگ جهان را با مشکل بزرگی مواجه کرده است.
 
نمانیده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: در گذشته برای ترس انداختن بر جهانیان می‌گفتند که کشور آمریکا آنقدر سیستم دفاعی کشورش قدرتمند و فعال است که اگر موشکی بخواهد به سمت آنها پرتاب شود مجموعه موشک‌انداز را نابود می‌کند، اما در جنگ 33 روزه لبنان مشاهده کردیم، آنها در برابر موشک‌های کوچکی که از ناحیه جبهه مقاومت پرتاب می‌شد، به زانو در آمد.
 
وی با بیان اینکه قدرت استکبار تنها یک جنگ تبلیغاتی است عنوان کرد: در خصوص امکانات و ظرفیت‌های مختلفی که اروپایی‌ها اعلام می‌کردند، امروز شاهد آن هستیم که محموله‌های ارسالی ماسک از چین به فرانسه توسط آمریکا ربوده می‌شود؛ روحیه همکاری و همدلی در کشورهای اروپایی تنها میان مسلمانان آنجا وجود دارد.
 
امام جمعه اهواز تصریح کرد: روحیه‌ها و جانفشانی‌های جوانان هشت سال دفاع‌مقدس برای حفظ میهن و آرمان‌های انقلاب اسلامی را امروز دوباره توسط جوانان این مرز و بوم در جنگ جهانی نوینی که پیش آمده مشاهده می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه جوانان ما نقش اصلی را در مقابله با ویروس کرونا ایفا می‌کنند اذعان داشت: کشورهای اروپایی با مشکلات مختلفی از قبیل کمبود مواد غذایی مواجه شده‌اند اما در ایران چنین مشکلی در هیچ نقطه از کشور وجود ندارد.
 
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان مبنی بر لزوم انعکاس فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد در بعد بین‌المللی ابراز کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند در نظام اسلامی هر اقدامی که صورت گیرد که انجام شود باید اطلاع‌رسانی شود چرا که مردم باید متوجه شوند که در کشور چه اتفاقی در حال وقوع است.
 
وی ادامه داد: اکنون که کانون‌های جهادی در کنار مسئولان اینگونه پرتوان در حال خدمت‌رسانی هستند باید این موضوع مشخص شود که هر مقدار با دین در ارتباط باشیم وظیفه در صحنه بودن بیشتر می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه اقدامات جهادی کانون‌های مساجد در ابعاد گسترده باید اطلاع‌رسانی شود تاکید کرد: روحیه جهادی هشت سال دفاع مقدس، امروز میان جوانان شیعی نمایان شده از این رو ضرورت دارد که صحنه‌های زیبا به جهانیان منعکس شود.
 
وی با اشاره به اینکه در این راستا هر فردی وظیفه دارد این اقدام را در ابعاد کوچک‌تر بر عهده بگیرد خاطر نشان کرد: این اقدام منجر به تقویت بنیه ایمانی مردم می‌شود.
 
امام جمعه اهواز ضمن تقدیر از زحمات جهادگران عرصه بهداشت و درمان گفت: در این میان مساجد و گروه‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا که توسط جوانان مذهبی و ولایت‌مدار ساماندهی شده‌اند شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند و در این زمینه اقدماتی جهادی مساجد در هر اندازه‌ای ارزشمند و قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار