بابک گردان با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ گونه انسدادی در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های استان همدان به وجود نیامده است، گفت: در حال حاضر تردد در تمامی مسیر‌های استان به غیر از محور گنجنامه به تویسرکان برقرار بوده و این مسیر به علت نبود ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.
کد خبر: ۸۳۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 09 April 2020
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به بارندگی در جاده ها، از باز بودن تمامی محور‌های مواصلاتی به استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان با اشاره به باز بودن کلیه راه‌های استان همدان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران طی ۲۴ ساعته گذشته مسدودیت در راه‌ها وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: از بامداد امروز تمام اکیپ‌های راهداری در مسیر‌های استان مستقر بوده و هیچ گونه منع رفت و آمد در جاده‌ها وجود ندارد.

گردان با بیان اینکه بارش‌ها در گردنه آوج حد فاصل محور همدان- قزوین به صورت برف بوده است، اعلام کرد: تردد در مسیر آوج با سهولت انجام شده و مشکلی در این محور نیز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ گونه انسدادی در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های استان همدان به وجود نیامده است، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی مسیر‌های استان به غیر از محور گنجنامه به تویسرکان برقرار بوده و این مسیر به علت نبود ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان اعلام کرد: سامانه ۱۴۱ به صورت لحظه‌ای آخرین اطلاعات راه‌های استان را اعلام کرده و برای اطمینان در تردد‌ها با این سامانه تماس گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار