معاون استاندار سمنان:
معاون استاندار سمنان بابیان اینکه تردد بین‌شهری برای هم استانی‌ها آزاد شد، گفت: تردد بین استانی برای هم‌وطنان ممنوع است و افراد غیربومی اجازه ورود به شهرهای استان را ندارند.
کد خبر: ۸۳۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ 12 April 2020

تردد بین شهرهای استان سمنان آزاد شد/ ممنوعیت تردد بین استانی

به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه از دیروز طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد، اظهار داشت: در حال حاضر تردد بین شهرهای استان سمنان آزادشده و این در حالی است که تردد بین استانی همچنان ممنوع است.

وی تصریح کرد: هم‌وطنان از سایر استان‌ها نمی‌توانند وارد شهرهای استان سمنان شوند و فقط می‌توانند از جاده‌های کنارگذر تردد کنند و این ممنوعیت تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد.

ضرورت دریافت کد بهداشتی کسبه تا پنجشنبه هفته جاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه بر اساس اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی فعالیت صنوف به دودسته پرخطر و کم‌خطر تقسیم‌شده است، بیان کرد: صنوف پر ریسک فعلاً تعطیل هستند.

خجسته پور بابیان اینکه صنوف کم‌خطر از دیروز فعالیت خود را آغاز کردند، تأکید کرد: این دسته از صنوف که لیست آن‌ها مشخص‌شده است مشروط به ثبت‌نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و دریافت کد بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و این در حالی است که از ابتدای آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون ۱۸۰ واحد صنفی در استان سمنان پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه این صنوف تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری برای دریافت کد بهداشتی خود فرصت دارند، خاطرنشان کرد: بعدازآن دستگاه‌های نظارتی با واحدهای صنفی که نسبت به دریافت این کد بهداشتی اقدام نکردند برخورد جدی خواهند داشت.

تالارهای عروسی فعلاً تعطیل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه در حوزه حمل‌ونقل وسایل عمومی تردد مجاز است ولی باید ضدعفونی ناوگان به‌صورت روزانه انجام شود، یادآور شد: اگر شرایط کرونا در استان به همین‌گونه باشد اجتماعات را در ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت.

خجسته پور درباره وضعیت فعالیت تالارهای عروسی بیان کرد: تالارهای عروسی جزو کسب‌وکارهای پر ریسک است و فعلاً تعطیل و در آینده برای فعالیت این صنف تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار