امام جمعه کرج:
امام جمعه کرج با بیان اینکه کسی که صلاحیت وی توسط شورای نگهبان به دلیل عدم التزام به ولی‌فقیه رد شده نباید بر سرکار بماند، گفت: مسئول متخلف را قبل از بازنشستگی عزل کنید و برای رسیدگی حقوقی به تخلفات وی را به قوه قضاییه معرفی کنید.
کد خبر: ۸۴۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 25 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان البرز برای اجرای طرح تحول قضایی‌ اظهار داشت: از طرف مردم از ریاست محترم دستگاه قضائی استان البرز و دادستان محترم به خاطر اجرای طرح تحول قضائی و انتصاب افراد شایسته و جهادی برای تصدی مسئولیت‌های قضائی استان تشکر می‌کنم.

وی افزود: قطعاً اقدامات عام‌المنفعه و صادقانه که به جهت حفظ منافع عامه صورت می‌گیرد حرکتی به سمت تحقق عدالت اجتماعی است که خواسته اولیاء دین و از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه از اقدامات اخیر که برای حفظ اراضی ملی و محیط‌زیست و مبارزه با زمین‌خواری و کوه خواری و رودخانه خواری داشتید تشکر می‌کنم،بیان کرد:در مقابل فساد در هر رده‌ای که هست بایستید و از ملامت هیچ ملامت کننده و تخریب و شایعه‌ای کما فی السابق خوف نداشته باشید و بدانید که عمل شما درراه مبارزه با فساد و بسط عدل مرضی رضای خدا، مردم و امام جامعه است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه متأسفانه با تعرض به جنگل‌ها و تعرض به مراتع به کشور و مردم کشور ظلم شده است،گفت: در این زمینه باید با متعرضان به منابع ملی و جنگلها و بستر رودخانه‌ها برخورد شود.

امام‌جمعه کرج با انتقاد به برخی از   انتصابات در استان البرز اظهار داشت: ای‌کاش بعضی از دستگاه‌های دیگر استان هم در عزل و نصب افراد این‌گونه صادقانه عمل می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه متأسفانه با اینکه تذکر داده می‌شود هنوز متخلفین سرکار هستند و مشغول تخلف،متذکرشد:بنده به‌عنوان وظیفه‌ای که دارم تذکر می‌دهم اگر متخلف را عزل نکنید و به کار او رسیدگی حقوقی و قضائی نکنید ولو به بهانه‌ی اینکه تا چند وقت دیگر بازنشسته می‌شود و خوب است مقداری صبر کنیم و امثال این توهمات، حتماً در تخلفات آنان شریک هستید.

وی گفت: به نظر می‌رسد عندالله این توجیهات وجیه نیست دیگری تخلف کرده و شما هم باید جواب بدهید، قطعاً نباید مدیری که شورای نگهبان صلاحیت او را به‌عنوان عدم التزام به‌نظام و ولایت رد کرده است مشغول فعالیت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار