یوسف رزقی و محمدرضا حق شناس در این آیین به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 27 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: پس از آمدن احمد فاضلیان و حاجی رضا شاکرمی به استان البرز و انتصاب آنها به عنوان رئیس دادگستری استان البرز و دادستان عمومی و انقلاب کرج، تغییراتی در سطح مدیران قضایی البرز ایجاد شده است که نکته مثبت و تاثیرگذاری است.
در همین رابطه امروز مسئولان ارشد قضایی جدید شهرستان اشتهارد نیز به صورت رسمی معرفی و مشغول به کار شدند.
احمد فاضلیان رئیس دادگستری استان البرز ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما مقابله جدی و قانونی با زمین‌خواران و آلوده کنندگان محیط زیست است.
وی ادامه داد: در این راستا با کسانی که با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به این صنعت ضربه وارد کنند نیز برخورد قانونی و جدی انجام میشود.
این مسئول با اجرای دقیق قانون در گسترش عدالت در جامعه تلاش خواهیم کرد که این مهم یکی از مهمترین وظایف و اهداف دستگاه قضا است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در کشور سالانه 10 میلیون پرونده قضایی تشکیل می‌شود، گفت: سال گذشته این تعداد به 12 میلیون پرونده افزایش یافت.
در این مراسم محمد قیومی رئیس سابق دادگستری شهرستان اشتهارد و علی بستامی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تودیع شده و از خدمات آنان قدردانی به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، یوسف رزقی و محمدرضا حق شناس در این آیین به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار