کد خبر: ۸۴۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 25 April 2020

علی هاشمی اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که هر سال طی ایام ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شد، جشن گلریزان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: امسال به واسطه شیوع کرونا امکان برگزاری جشن گلریزان به صورت حضوری و با حضور جمعیت را نداریم ولی برنامه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد طراحی شده است.

هاشمی با بیان اینکه در رمضان سال جاری جشن گلریزان در خراسان‌جنوبی با همکاری رسانه‌ملی به صورت مجازی و بدون حضور جمعیت در پانزدهم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، ادامه داد: پویش مهربانی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را تا پایان ماه مبارک ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۱ نفر زندانی جرایم غیر عمد در خراسان‌جنوبی وجود دارد، گفت: پرونده زندانیان جرایم غیر عمد در ستاد دیه استان بررسی و تنها امکان آزاد سازی افراد با بدهی زیر ۲۰۰ میلیون تومان از طریق جشن گلریزان وجود دارد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی یادآور شد: مردم خیر و نیک‌اندیش خراسان‌جنوبی برای آزادی زندانیان غیرعمد می‌توانند کمک‌های خود به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ ستاد دیه خراسان‌جنوبی واریز کنند.

هاشمی با اشاره به اهمیت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: هر زندانی غیر عمد پدر و یا مادر یک خانواده است و بی‌شک بازگشت او به جمع خانواده در کاهش آسیب‌هایی که فرزندان را تهدید می‌کند بسیار تأثیرگذار است.

وی بیان‌کرد: مردم خراسان‌جنوبی همواره در جشن گلریزان پیش قدم بوده‌اند و امیدوارم در سال جاری نیز این اتفاق صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار