رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه که به تازگی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شده، گفت: همه کارهای هیات روی روال افتاده، لذا حضورم در فدراسیون لطمه‌ای به هندبال کرمانشاه وارد نمی‌کند.
کد خبر: ۸۴۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 26 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رضا عزتی ، با اشاره به انتصابش به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون هندبال، اظهار کرد: تا پایان مدت سه ماهه سرپرستی‌ام در دبیری فدراسیون، کماکان به عنوان رئیس هیات استان به فعالیتم ادامه خواهم داد.

وی با بیان اینکه پس از پایان این مدت و انتصابم به عنوان دبیر فدراسیون از سمت ریاست هیات هندبال استان استعفاء خواهم داد، اضافه کرد: با استعفایم از هیات هندبال استان یک سرپرست برای آن انتخاب خواهد شد تا مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات را فراهم کند.

رئیس هیات هندبال استان در ادامه با تاکید براینکه حضورش در فدراسیون لطمه‌ای به هندبال کرمانشاه وارد نمی‌کند، گفت: در حال حاضر کارهای هیات روی روال افتاده و افراد با تجربه زیادی را برای اداره آن داریم.

وی تصریح کرد: در هیات هندبال کرمانشاه افرادی فعال، برجسته و توانمند حضور دارند که به ادامه روند رو به رشد آن کمک می‌کنند.

عزتی متذکر کرد: حضورم در فدراسیون سبب می‌شود تا رصد مناسبی هم از وضعیت هیات استان داشته باشم و بتوانم برای بهبود هندبال کرمانشاه گام‌های بیشتری بردارم.

وی در ادامه اعلام کرد: طی سال گذشته تیم‌های هندبال کرمانشاه در هر دو بخش بانوان و مردان در رقابت‌های مختلف کشوری از المپیاد استعدادهای برتر گرفته تا لیگ و قهرمانی کشور درخشش زیادی داشتند و همین مسئله باعث شد تا به عنوان یکی از هیات های برتر در میان استانها انتخاب شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار