مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پلمپ ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 26 April 2020

فواد کریمی مدیر شهرداری منطقه سه سنندج، از پلمپ ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند ۲۴ ماده ۵۵ آراء کمیسیون ماده صد این مغازه‌ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بودند پلمپ شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: متاسفانه یکی از مواردی که شهرداری با آن مواجه است مبحث تغییر کاربری خودسرانه ملک شخصی توسط شهروندان است.

او عنوان کرد: برابر قانون شهرداری موظف است طبق ضوابط نقشه املاک در پروانه‌های ساختمانی صادره در خصوص نوع استفاده از ساختمان و چنانچه برخلاف مندرجات پروانه در ملک غیرتجاری، استفاده تجاری شود، شهرداری می‌تواند با ارجاع به کمیسیون و صدور رای نسبت به پلمپ آن اقدام نماید.

او تصریح کرد: برخی از شهروندان ملک‌های ساختمانی خود را به صورت غیرقانونی به کاربری تجاری تبدیل و آن را مورد استفاده قرار داده و یا اجاره داده بودند.

او از پلمپ ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند ۲۴ ماده ۵۵ آراء کمیسیون ماده صد این مغازه‌ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بود؛ پلمپ شدند.

کریمی اضافه کرد: این ملک‌ها در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب شناسایی و در کمیسیون ماده صد، آراء آن صادر و پلمپ شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خاطرنشان کرد: از تمام معابر سطح منطقه بازدید به عمل خواهد آمد و املاکی که تغییر کاربری داده شده اند پلمپ خواهد شد و در کمیسیون ماده صد تعیین تکلیف می‌شود.

منبع/باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار