رئیس کل دادگستری گلستان:
آق قلا- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان یک واحد تولیدی فرآورده های لبنی در استان به چرخه تولید بازگشت.
کد خبر: ۸۴۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 26 April 2020

کارخانه فرآورده های لبنی در گلستان به چرخه تولید بازگشت 

آق قلا- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان یک واحد تولیدی فرآورده های لبنی در استان به چرخه تولید بازگشت.

هادی هاشمیان پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه آغاز به کار شرکت فرآورده‌های لبنی در شهرک صنعتی آق قلا، اظهارکرد: این شرکت، از ۱۵ ماه پیش به علت مشکلات مالی و حقوقی تعطیل بود و تولید آن، امروز پس از پیگیری‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سر گرفته شد.

وی گفت: این کارخانه به تولید روزانه ۲۰ تن کار خود را آغاز کرد و قرار است تا پایان سال این رقم را به روزانه ۸۰ تن افزایش دهد.

هاشمیان افزود: با فعالیت این کارخانه ۴۰ نفر مستقیم و ۱۲۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار شدند که با افزایش تولید تعداد کارگرانی که مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار خواهند شد به ۱۲۰ نفر افزایش خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید گفت: امسال کمک به رونق تولیدِ ۴۳ واحد دامداری و فرآوری کشاورزی که مدت‌ها است تعطیل هستند را با کمک بانک عامل و دستگاه‌های اجرایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال می‌کنیم.

هاشمیان افزود: سال گذشته با تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هشت واحد تولیدی تعطیل دوباره رونق گرفت و حدود ۶۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان هم در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی خواست: در سال جهش تولید صدور مجوزها و استعلام‌ها را در عین دقت، سرعت دهند.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی افزود: معطل ماندن تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به علت فرآیندهای زمان بر اداری پذیرفته نیست.

گفتنی است که در یک سال و نیم گذشته ۲۸ واحد تولید تعطیل و نیمه تعطیل به کمک دادگستری استان تولید را از سر گرفته اند.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار