معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس استان در مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان ضروری است.
کد خبر: ۸۴۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 28 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ نورمحمد فردی در اولین نشست کمیسیون کارگری استان البرز در سال‌جاری ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و همچنین روز کارگر، اظهار داشت: تامین سلامت کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی نکته قابل تاملی است که باید از سوی کارگران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: رفع محدودیت شعاع 120 کیلومتری و همچنین موافقت هیات دولت با افزایش 800 هکتاری شهرک صنعتی اشتهارد که با تلاش استاندار البرز و نگاه ویژه دولت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده است، توانست استان البرز را در این حوزه به استانی موفق تبدیل کند.

معاون سیاسی استاندار البرز  با تاکید بر نقش مهم کارگران در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت و همچنین رونق تولید، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کنار تمامی مشکلات مرتبط با تحریم‌های اقتصادی و همچنین شرایط سخت کرونا، 44 واحد تولیدی استان نسبت به تهیه و تولید اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده بصورت شبانه روزی اقدام می‌کنند که در این بین نقش کارگران بسیار مهم و ارزشمند است.

فردی یادآور شد: بر اساس تدابیر دولت و با دستور استاندار البرز همه مسئولان مکلف هستند تمام تلاش خود را در راستای تحقق شعار سال بر اساس راهبردهای 12 گانه اقتصادی وزیر کشور به کار ببرند.

وی گفت: برگزاری مرتب جلسات کمیسیون کارگری در شهرستان‌های استان از موارد مهمی است که باید پیگیری شود،گفت: دقت لازم در پایش و غربالگری بهره‌مندی کارگران از بیمه بیکاری از جمله مواردی است که باید از سوی مسئولین ذی‌ربط مورد توجه قرار گیرد تا کارگران متاثر از شیوع کرونا بتوانند از این ظرفیت دولت در راستای کاهش مشکلات اقتصادی خود استفاده کنند.

برچسب ها: نورمحمد فردی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار