رئیس اتحادیه پوشاک کرج
میر اسماعیل صدیق گفت: جشنواره فروش فوق العاده پوشاک و اعتبار مجوز از 7 اردیبهشت 99 آغاز شده و تا 7 خرداد 99 ادامه دارد، واحدهای صنفی پوشاک می توانند به مدت 1 ماه درخواست حراج داشته باشند.
کد خبر: ۸۴۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 28 April 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس اتحادیه پوشاک کرج گفت: به دلیل تعطیلی های ناشی از شیوع ویروس کزونا، فروش فوق العاده و حراج در دستور کار این اتحادیه قرار گرفته است و در نظر داریم در ماه مبارک رمضان، جشنواره پوشاک برگزار کنیم.
 
میر اسماعیل صدیق افزود: همچنین بنا داریم در طول هر 4 ماه در سال جاری که واحدهای صنفی می توانند از اتحادیه درخواست فروش فوق العاده کنند در یک ماه تجیع کنیم، یعنی هر واحد صنفی که درصدد استفاده از فروش فوق العاده در فصل اول است باید در زمانی که مجوز صادر می شود اقدام کند.
 
وی اظهار داشت: جشنواره فروش فوق العاده پوشاک و اعتبار مجوز از 7 اردیبهشت 99 بوده و تا 7 خرداد 99 ادامه دارد، واحدهای صنفی پوشاک می توانند به مدت 1 ماه درخواست حراج داشته باشند، پیش بینی ما 500 واحد صنفی است و البته واحدهای صنفی پوشاک پس از نوروز 99 نه تنها اجناس خود را گران نکردند بلکه درصدد هستند پوشاک را با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار دهند.
 
صدیق تصریح کرد: واحدهای صنفی نمی توانند برچسب های 70 درصد، 50 درصد یا 40 درصد نصب کنند و صرفا برچسب های حراج یا فروش فوق العاده را می توانند درج کنند یعنی نسبت به فاکتورهایی که دارند اقلام را به فروش برسانند، همچنین بازرسین صنعت و معدن،اصناف و اتحادیه پوشاک نظارت بر این واحدها را بر عهده دارند.
 
وی گفت: واحدهای شکایت اتحادیه پوشاک همیشه فعال و رایگان است و هر شهروندی که در مسئله تعویض اجناس یا قیمت با مشکل مواجه شد می تواند به ما مراجعه کند تا این مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم. البته با توجه به شیوع کرونا در نظر داریم واحدهای صنفی را به سمت فروش الکترونیک یا مجازی سوق دهیم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری خرید داشته باشند.
 
صدیق با اشاره به اینکه واحدهای صنفی با شرکت هایی که به آنها معرفی می شود مذاکره می کنند تا بستر فروش اینترنتی را فراهم کنند، افزود: برای اتحادیه پوشاک واحدهای فروش اینترنتی قابل قبول و اعتبار هستند که در فضای حقیقی هم دارای واحد صنفی هستند و می توان به شکایات مردم هم رسیدگی کرد.
 
رئیس اتحادیه پوشاک کرج در خاتمه با اشاره به اینکه کسبه همچنان باید موضوع رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند، اظهار داشت: از استانداری البرز برای طرح مشکلات واحدهای صنفی پوشاک در ستاد استانی کرونا کمال قددرانی دارم چرا که با بیان دغدغه ها در این نشست ها زمینه بازگشایی مغازه ها فراهم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار