معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، شوراهای اسلامی را ابزار تجلی اراده مردم دانست و گفت: مشارکت شوراهای استان به خصوص شهر یزد در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و رفع دغدغه‌های شهروندان مطلوب بوده و از اهتمام این بخش به امور سلامت شهروندان قدردانی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 28 April 2020

محسن صادقیان در جلسه شورای اسلامی شهر یزد افزود: شوراهای ‌اسلامی شهر و روستا در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه تاثیرگذار هستند و نقش شوراها در اداره امور شهروندان بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با قدردانی از از اقدام‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در حمایت از مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان ‌ادامه داد: شوراها به دلیل انتخاب مستقیم از سوی شهروندان به بدنه جامعه نزدیک‌ترند و به واسطه ارتباط مستقیم با جامعه در برطرف کردن ‌مسائل مردم و تصمیم گیری در ارائه خدمات مناسب‌تر به شهر اثرگذارتر از سایر بخش‌ها هستند.

صادقیان بر آمادگی استانداری یزد در همکاری با شهرداری و شوراها تاکید و خاطرنشان کرد: در موضوعات شهری به‌ویژه بازآفرینی شهری با محور محله سازی با شناخت کامل محلات از نگاه اجتماعی، ‌فرهنگی و اقتصادی می‌توانیم تصمیم گیری کلان داشته باشیم و به شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها کمک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار