استاندار ایلام با بیان اینکه مردم این استان در ۱۱ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره حضوری پرشور و بیشتر از متوسط کشوری داشته‌اند گفت: میانگین مشارکت در همه دوره‌های انتخابات مجلس در استان ۷۶.۴ درصد است.
کد خبر: ۸۴۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 29 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی  در نشست ویدیو کنفرانس وزیر کشور با اعضای ستاد انتخابات و استانداران سراسر کشور بیشترین نرخ مشارکت مردم ایلام در انتخابات را مختص دوره پنجم با ۹۰.۶ درصد حضور اعلام کرد و اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم این استان در انتخابات بیانگر حضور در صحنه و بینش قوی اجتماعی و سیاسی آنان است.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور، استان ایلام با ۶۰.۷ درصد حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رتبه سوم از نظر میزان مشارکت در کشور را کسب کرد.

استاندار ایلام گفت: نتایج انتخابات دوم اسفندماه سال ۹۸ در حوزه شمال استان اعلام شد و تکلیف نماینده حوزه جنوب نیز شهریورماه امسال با مشارکت حداکثری مردم مشخص می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی اضافه کرد: مجموعه استان با هم‌افزایی و همکاری بسیار خوب با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، ائمه جمعه، هیات نظارت، بازرسی، اصحاب رسانه و سایر گروه‌ها همدلی خود را در انتخابات نشان دادند.

وی اظهار داشت: هیچ تنش اجتماعی در انتخابات این دوره مشاهده نشد و همه برای یک انتخابات پرشور، گسترده و کیفی تلاش کردند.

وی افزود: آرامش انتخابات مجلس یازدهم در ایلام مرهون تلاش‌ها و زحمات گسترده همه دست‌اندرکاران انتخابات بود که با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های لازم زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم کردند.

استاندار ایلام در خصوص افزایش آمار ابتلا به کرونا هشدار داد و گفت: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی هوشمند را رعایت نکنند شاهد افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر خواهیم بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار