وکیل مدافع نجفی از برگزاری جلسه علنی دادگاه موکلش در روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۴۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 30 April 2020

جلسه دادگاه نجفی علنی است/ جزئیات سومین دادگاه شهردار سابق مشخص شد

به گزارش تابناک سمنان: حمیدرضا گودرزی وکیل محمد علی نجفی درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه روز یکشنبه موکل خود اظهار کرد: این دادگاه قانونا غیر علنی نخواهد بود، اما اینکه به دلیل بیماری کرونا در چه مکانی برگزار شود هنوز مشخص نیست.

وی افزود: به دلیل ویروس کرونا تجمع نباید صورت بگیرد و به همین دلیل دادگستری باید درباره چگونگی حضور افراد و نحوه تشکیل دادگاه تصمیم گیری کند؛ گرچه مسلم است این جلسه علنی خواهد بود.

این وکیل دادگستری درباره جزئیات جلسه روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه گفت: پس از جلسه دادگاه چند ماه اخیر نجفی و صدور حکم توسط آن دادگاه موضوع به دیوان عالی کشور رفت و دیوان رای آن دادگاه را نقض و پرونده را به شعبه هم عرض یعنی شعبه ۱۰ دادگاه کیفری ۱ ارجاع کرد.

گودرزی ادامه داد: برای دیوان عالی کشور شرایط عمدی بودن قتل مورد تردید است بر اساس گزارش دیوان عالی کشور زن و شوهر در حال مشاجره با یکدیگر بودند و تلاش آن‌ها برای گرفتن سلاح از دست یکدیگر وجود داشته که شاهد آن شلیک گلوله در جهات مختلف و بی هدف است.

وی با بیان اینکه برای دیوان عالی کشور احتمال اینکه قتل غیر عمد باشد وجود دارد اظهار کرد: به دلیل وجود همین احتمالات و تردید‌های موجود در پرونده دیوان آن را نقض کرد و روز یکشنبه بار دیگر پرونده از لحاظ ماهیتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار