با اعتبار ۹۳ هزار میلیارد ریال؛
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در سال جاری ۱۱۵ پروژه بزرگ تولیدی و اقتصادی استان بوشهر با اعتبار ۹۳ هزار میلیارد ریال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۸۴۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 02 May 2020

تکمیل ۱۱۵ پروژه بزرگ تولیدی و اقتصادی استان بوشهر

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در سال جاری ۱۱۵ پروژه بزرگ تولیدی و اقتصادی استان بوشهر با اعتبار ۹۳ هزار میلیارد ریال تکمیل می‌شود.

علی درویشی اظهار داشت: در راستای جهش تولید در استان بوشهر برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است و از طرح‌های تولیدی در استان به صورت ویژه حمایت می‌شود.

وی با اشاره به استفاده مناسب از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: در سال جاری که به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری شده است، ۱۱۵ پروژه با اعتبار ۹۳ هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال برای اجرای این ۱۱۵ طرح هزینه شده است افزود: هشت هزار و ۲۵۶ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح‌ها نیاز است.

اجرای ۱۳ طرح بخش شیلات

وی به ۱۳ طرح بخش شیلات اشاره کرد و ادامه داد: ۲۳ هزار ۲۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها مصوب شده است که تاکنون بیش از ۲۱ هزار ۱۸۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

درویشی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل تکمیل مجتمع پرورش میگوی دلوار، توسعه پرورش میگوی شیف، تکمیل شهرک شیلاتی زیارت، و اجرای پرورش ماهی در قفس و ساخت، بهسازی و تکمیل بنادر صیادی است.

وی بیان کرد: چهار طرح درمانی، ۴۴ پروژه در حوزه گردشگری، ۱۰ طرح در بخش پارک علم وفناوری، سه پروژه در عرصه جهاد دانشگاهی و هفت پروژه در حوزه مشاغل شهری با اعتبار ۱۴ هزار و ۱۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: اجرای هزار مولد خورشیدی ویژه خانوارهای مددجوی کمیته امداد در راستای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال مورد نظر است.

اجرای ۱۶ طرح صنعتی

وی تاکید کرد: به منظور اجرای ۱۲ پروژه جهاد کشاورزی استان بوشهر هزار و ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و اعتبار مصوب اجرای این طرح‌ها هشت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال است.

درویشی از اجرای ۱۶ طرح صنعتی و تولیدی در راستای جهش تولید خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، صادراتی و معدنی است که بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود و تاکنون ۳۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از چهار مجتمع بین راهی با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار گفت: تاکنون ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن به ۷۰ میلیاردریال اعتبار نیاز است.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار